خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

فروپاشی کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی/ ابراز بدبینی رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا نسبت به احیای برجام/ امضای سند «مشارکت راهبردی با شورای همکاری خلیج‌‌فارس» از سوی اتحادیه اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۳۶۱

فروپاشی کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی، ابراز بدبینی رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا نسبت به احیای برجام و امضای سند «مشارکت راهبردی با شورای همکاری خلیج‌‌فارس» از سوی اتحادیه اروپا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه روسیه طی روزهای آینده به ایران سفر خواهد کرد.

- رئیس‌جمهور ونزوئلا، در جریان سفر اخیر خود به ایران و دیدار با رهبر انقلاب اسلامی ضمن اعلام ترسیم یک نقشه راه برای ادامه همکاری‌ها با تهران بر ایستادگی و مقابله همه‌جانبه در برابر تهاجم آمریکا و مواضع مواضع ضداستعماری و ضداستکباری ونزوئلا تأکید کرد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه و رهبر حزب «یش عاتید» شامگاه دوشنبه با انحلال کنست موافقت کردند.

- معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با وزیر امور خارجه دیدار کرد.

- رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت که نسبت به دستیابی به توافق با ایران خوش‌بین نیست.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم با حمایت آمریکا در حال ایجاد ائتلاف دفاع هوایی در منطقه‌ خاورمیانه است.

- شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، سند «مشارکت راهبردی با شورای همکاری خلیج‌‌فارس» را تصویب کرد.

- رسانه‌های آمریکایی مدعی شدند که قایق‌های تندروی ایران در خلیج فارس به کشتی‌های نیروی دریایی ایالات متحده نزدیک شده‌اند.

- آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با انتشار گزارشی جدید درباره ایران، اعلام کرد که این کشور آماده تزریق اورانیوم به سانتریفیوژهای پیشرفته در تأسیسات فردو است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز