خبرگزاری کار ایران

دبیرکل ناتو:

جنگ در اوکراین ممکن است سال‌ها ادامه داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۰۰

دبیرکل سازمان پیمان آتلانیتک شمالی گفت که جنگ در اوکراین ممکن است سال‌ها ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانیتک شمالی گفت که جنگ در اوکراین ممکن است سال‌ها ادامه داشته باشد.

وی بار دیگر بر لزوم تدوام ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین تأکید کرده و افزود که تحقق این امر، احتمال آزادسازی منطقه دونباس از کنترل روسیه را افزایش می‌دهد.

استولتنبرگ که با روزنامه آلمانی «بیلد» گفت‌وگو می‌کرد، افزود:  «باید برای این واقعیت آماده شویم که ممکن است جنگ اوکراین سال‌ها طول بکشد. ما نباید حمایت از اوکراین را متوقف کنیم؛ حتی اگر هزینه‌های آن بالا باشد».

وی گفت که این هزینه‌ها تنها به حمایت نظامی محدود نمی‌شود بلکه افزایش قیمت انرژی و مواد غذایی را نیز شامل خواهد شد.

دبیرکل ناتو  پیش از این نیز با اعلام این‌که حمله روسیه به اوکراین بازی را تغییر می‌دهد، اعلام کرد که متحدان کی‌یف سلاح‌های سنگین و سیستم‌های دوربرد بیشتری برای این کشور ارسال می‌کنند.

استولتنبرگ افزود که پیشرفت‌هایی در بسیاری از زمینه‌ها حاصل شده است و وی در دیدار با وزیر دفاع اوکراین در خصوص ضرورت حمایت بیشتر از این کشور گفت‌وگو کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز