خبرگزاری کار ایران

لاوروف گمانه‌زنی‌ها درباره بیماری پوتین را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۶۲۷

وزیر خارجه روسیه برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد بیماری و وضعیت جسمی نامناسب رئیس‌جمهوری این کشور، را رد کرد.

به گزارش ایلنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد بیماری و وضعیت جسمی نامناسب «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری این کشور، را رد کرد.

لاوروف با بیان این‌که هیچ نشانه‌ای مبنی بر بیماری پوتین وجود ندارد، گفت که فکر نمی‌کنم هیچ فرد عاقلی نشانه‌ای از بیماری یا ناخوشی در او ببیند».

وی افزود که پوتین که در ماه اکتبر آینده ۷۰ ساله می‌شود، هر روز در انظار عمومی ظاهر می‌شود.

پیش از این، یک منبع در سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرده بود که رئیس‌جمهوری این کشور به «سرطان پیشرفته» دچار بوده و تنها دو تا سه سال دیگر زنده خواهد بود.

وی اعلام کرد که وضعیت جسمی پوتین به دلیل پیشرفت بیماری سرطان بسیار وخیم است.

به گفته این منبع امنیتی، رئیس‌جمهوری روسیه به دلیل این بیماری در حال از دست دادن قدرت بینایی خود است ولی به دلیل نگرانی از نشان دادن ضعف، از زدن عینک خودداری می‌کند.

وی افزود که درد و ناراحتی ناشی از بیماری، همچنین پوتین را به شدت پرخاشگر کرده و روی رفتارهای وی با زیردستانش تأثیر منفی گذاشته است.

برخی منابع نیز اخیرا اعلام کرده بودند که پوتین به دلیل بیماری، تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز