خبرگزاری کار ایران

یک نشریه آمریکایی بررسی کرد:

الحاق شتابزده اوکراین به اتحادیه اروپا به نفع هیچ کس نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۲۴

نشریه آمریکایی کنسرواتیو در گزارشی الحاق شتابزده اوکراین به اتحادیه اروپا را به نفع این اتحادیه و کی‌یف ندانست.

به گزارش ایلنا،‌ نشریه آمریکایی کنسرواتیو در گزارشی پیوستن سریع اوکراین به اتحادیه اروپا را باعث برهم خوردن توازن قوا در نهادهای اروپایی برشمرد و تاکید کرد که چنین اقدامی به نفع اتحادیه نخواهد بود.

در این گزارش آمده است: «اقدام‌های شتاب‌زده برای الحاق اوکراین به اتحادیه اروپا در شرایط خاص به نفع اتحادیه نخواهد بود، زیرا چنین اقدامی از نظر قوانین حقوقی، بد بوده و توازن قوا را در نهادهای اروپایی در چارچوب موجود بر هم خواهد زد».

این نشریه افزود:‌ «چهار روز پس از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین خواستار پذیرش فوری کشورش در اتحادیه اروپا بر اساس یک رویکرد ویژه جدید شد».

در ادامه این گزارش تاکید شده است: «در حال حاضر چنین رویکردی وجود ندارد و اوکراین نباید فریب بخورد و با شتاب به سمت عضویت در اتحادیه حرکت کند».

امریکن کنسرواتیو نوشت که این سیاست الحاق سریع اوکراین را نجات نداده و منافع اتحادیه اروپا را تامین نخواهد کرد.

این نشریه افزود: «رویکرد ویژه الحاق به معنای اتخاذ قوانین خاص برای این موضوع است که با قوانین اروپا هم‌خوانی ندارد و شروع رویکرد جدید مستلزم تایید سیاسی همه کشورهای عضو است».

گزارش مذکور می افزاید: «در حالی که مسیر سریع برای عضویت در زمان جنگ، پیشنهادی هیجان‌انگیز است، اما پایبندی به این عملیات و شرایط الحاق نیز ضروری است و اتحادیه اروپا نباید استانداردهای خود را کاهش دهد».

این نشریه آمریکایی در پایان نوشت: «الحاق سریع اوکراین به مفهوم نادیده گرفتن چنین هنجارهای مهم در حاکمیت قانون است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز