خبرگزاری کار ایران

العامری:

برای رفع بن‌بست سیاسی همه باید فداکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۳۹۳

رئیس ائتلاف فتح عراق بر لزوم همکاری همه‌جانبه و فراگیر برای عبور از بن‌بست سیاسی کنونی تاکید کرد.

به گزارش اینا به نقل از فرات نیوز، «هادی العامری»، رئیس ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که مرحله کنونی نیازمند فداکاری همه برای پایان دادن به بن‌بست سیاسی است.

العامری در دیدار با «صلاح الدین محمد بهاء الدین»، دبیرکل اتحادیه اسلامی کردستان و هیأت همراه گفت: «امید بزرگ من این است که برای رفع بن‌بست سیاسی و تشکیل دولت در سریع‌ترین زمان ممکن به توافق برسیم تا به مشکلات بسیاری که همه مردم عراق از آنها رنج می‌برند، رسیدگی شود».

وی افزود: «افکار و عقاید ما با اتحادیه اسلامی کردستان هم‌سو بود و همه باید برای خروج از بحران کنونی تلاش کنیم».

العامری تاکید کرد: «مقتضیات مرحله کنونی و رسیدگی به وضعیت اقتصادی نیازمند فداکاری همگان برای رفع بن‌بست سیاسی است».

وی گفت:‌«تحمیل اراده گروه‌های خاص به نتیجه نرسید و اکنون ما باید به همان اصول و بنیانی بازگردیم که عملیات سیاسی بر آن بنا شده است».

بهاء الدین نیز در این دیدار گفت: «این یک دیدار برادرانه بود و همه موضوعات جاری را که در رأس صحنه سیاسی قرار دارند، مورد بحث و بررسی قرار دادیم. افکار ما رئیس ائتلاف فتح هم سو بوده و در مورد برخی مسائل ضروری تفاهم حاصل شد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز