خبرگزاری کار ایران

دستگیری وزیر «حقوق بشر» دولت عمران خان از سوی پلیس پاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۷۱۴

پلیس اسلام آباد ‌وزیر حقوق بشر دولت پیشین این کشور را دستگیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، پلیس اسلام آباد روز گذشته -شنبه- «شیرین مزاری»،‌ وزیر حقوق بشر و یکی از دستیاران نزدیک «عمران خان»، نخست‌وزیر برکنار شده پاکستان را دستگیر کرد.

این اقدام پلیس پاکستان موجی از اعتراض‌های سراسری را بر انگیخت و عده‌ای این اقدام را با انگیزه سیاسی می‌دانند.

خانواده شیرین مزاری که منتقد سرسخت ارتش پاکستان نیز بوده و نفوذ قدرتمندی در این کشور دارد، از منزل خود در اسلام آباد دستگیر شد و از سوی نیروهای  مبارزه با فساد مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

پلیس پاکستان نیز به نوبه خود با انتشار پیامی در توئیتر دستگیری وزیر پیشین را تایید اما گزارش هر گونه بدرفتاری با او را رد کرد.

«ایمان زینب مزاری»، دختر وزیر پیشین با بیان اینکه از مکان مادرش اطلاعی ندارد، گفت: «مادر من به طور غیرقانونی دستگیر شده است اما اگر آنها (دولت) فکر می‌کنند که می‌توانند زنان را به آسانی هدف قرار دهند در اشتباه هستند».

دستگیری شیرین مزاری از نظر بسیاری تلاشی برای منصرف کردن اعضا و حامیان حزب «جنبش انصاف» به رهبری عمران خان از شرکت در راهپیمایی از پیش تعیین‌شده علیه دولت جدید است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز