خبرگزاری کار ایران

منبع آگاه:

کلینتون شخصا با افشای اطلاعات رابطه ترامپ با آلفا بانک روسیه موافقت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۲۷

مدیر ستاد نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از تنظیم اطلاعاتی درباره روابط رئیس‌جمهوری پیشین این کشور با «آلفا بانک» روسیه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «رابی موک»، مدیر سابق ستاد انتخاباتی «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که ناظران مبارزات انتخاباتی در این دوره اطلاعاتی را در مورد روابط «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور با «آلفا بانک» روسیه تنظیم کردند.

ماک، در مذاکراتی که در جریان محاکمه در منطقه کلمبیای بزرگ انجام شد، اظهار داشت که هیلاری کلینتون شخصا طرح سازماندهی این افشاگری‌ها را زمانی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود، تایید کرد.

وی افزود که در جلسه‌ای با دیگر اعضای کمپین انتخاباتی کلینتون شرکت کرد و در آنجا از فعالیت‌های عجیب الکترونیک که نشان‌دهنده ارتباط بین سازمان ترامپ و آلفا بانک روسیه است، مطلع شدند. آن‌ها در این جلسه تصمیم گرفتند که این اطلاعات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

موک ادامه داد: «ما این موضوع را با هیلاری کلینتون در میان گذاشتیم و او با این تصمیم موافقت کرد».

وی ادعا کرد که امیدوار بوده است خبرنگاران این اطلاعات را تایید و حقایق آن را منتشر کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز