خبرگزاری کار ایران

درخواست صهیونیست‌ها برای ترور فوری یحیی السنوار

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۲۷۵

در پی سخنرانی تکان‌دهنده اخیر رهبر جنبش حماس در نوار غزه، شماری از سیاستمداران و اصحاب رسانه رژیم صهیونیستی وی را خطری واقعی برای آینده این رژیم دانستند.

به گزارش ایلنا به نقل از المانیتور، در پی سخنرانی تکان‌دهنده اخیر «یحیی السنوار» رهبر جنبش حماس در نوار غزه، شماری از سیاستمداران و اصحاب رسانه رژیم صهیونیستی وی را خطری واقعی برای آینده این رژیم دانستند.

‌یکی از سایت‌های نزدیک به دستگاه جاسوسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با بیان این‌که السنوار خطری حقیقی برای آینده رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود، بر ضرورت ترور هرچه سریعتر وی تاکید کرد و نوشت: «شایسته است اسرائیل هر چه زودتر یحیی السنوار را ترور کند، زیرا آزادی این مرد از زندان‌های اسرائیل باعث تغییرات اساسی در صحنه فلسطین و منطقه شده است به نحوی که به نفع اسرائیل نیست».

«دانا بن شمعون» روزنامه‌نگار صهیونیست و متخصص در امور فلسطین نیز نوشت: «السنوار می ‌گوید.. در صورت ادامه تجاوزات اسرائیل به الاقصی، نبرد در پایان ماه رمضان به پایان نمی‌رسد و هیچ وضوحی بیش از این وجود ندارد و این بار تهدید السنوار بدون تلویح و کاملا روشن و واضح است».

سخنگوی نظامی گردان های عزالدین قسام، شاخه مسلح حماس، در پاسخ به تهدیدات اسرائیل برای ترور سینوار گفت: «ما به دشمن و رهبری شکست خورده آن هشدار می‌دهیم که آسیب رساندن به یحیی سنوار یا دیگر رهبران مقاومت منجر به زلزله در منطقه خواهد شد.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز