خبرگزاری کار ایران

روزنامه لوموند:

آمریکا فاقد استراتژی بلندمدت در اوکراین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۴۴۲

روزنامه لوموند با انتشار گزارشی نوشت که آمریکا فاقد یک استراتژی بلند‌مدت در اوکراین است.

به گزارش ایلنا، روزنامه لوموند با انتشار گزارشی نوشت که پشت سرخوشی آمریکایی‌ها در زمینه حمایت از اوکراین و تمایل به شکست روسیه به هر قیمتی، فقدان یک استراتژی بلندمدت وجود دارد.

این روزنامه به نقل از «چارلز کوپچان»، محقق در حوزه شورای روابط خارجی نوشت: «صحبت درباره پیروزی و تضعیف روسیه بسیار نگران‌کننده است. صدر حال حاضر فقط در مورد نیازهای اوکراین صحبت می‌شود، ارائه موشک‌های استینگر و جاولین بیشتر، مهمات و هواپیماهای بدون سرنشین و کمک‌هایی از این دست، اما من در این میان چیزی درباره اهداف نظامی نمی‌شنوم. به کدام سمت می‌رویم؟».

لوموند نوشت: «در محافل سیاست خارجی تمایل به تلاش برای شکست مسکو به هر قیمتی احساس می‌شود».

در این مقاله آمده است که شعار «به اوکراین کمک کنید» شامل بسیاری از سناریوهای احتمالی است که دو ماه پیش غیرممکن به نظر می‌رسید. ارتش آمریکا قبلا آموزش استفاده از توپ‌های هویتزر ام- ۷۷۷ را برای ۲۰۰ سرباز اوکراینی در آلمان فراهم کرده است.

این روزنامه تاکید می‌کند که واشنگتن، بر خلاف اروپا، حتی به نیاز به حل و فصل دیپلماتیک درگیری اشاره نمی‌کند، این در حالی است که هرچه موفقیت‌های بیشتری در ارتش اوکراین ظاهر شود، تمایل به ادامه جنگ با وجود خسارت‌های جانی و مادی بیشتر می‌شود.

وزیر دفاع آمریکا هفته گذشته پس از سفر به کی‌یف تصریح کرد که واشنگتن برای تضعیف رویه تلاش می‌کند تا نتواند اقدامی مانند عملیات علیه اوکراین انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز