خبرگزاری کار ایران

تأکید بر توسعه شهرک‌سازی، تلاش بنت برای جلوگیری از سقوط دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۷۰۷

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نخست‌وزیر این رژیم در رابطه با توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری به منظور جلوگیری از فروپاشی دولت متبوعش با «بنی گانتز» وزیر جنگ بحث و تبادل نظر کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم در رابطه با توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری به منظور جلوگیری از فروپاشی دولت متبوعش با «بنی گانتز» وزیر جنگ بحث و تبادل نظر کرده است.

منبع مذکور اشاره کرد که بنت در پی استعفای «یدیت سیلمن» عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب یمینا از ترس تشدید بیشتر اختلافات در داخل ائتلاف دولتی، به دنبال توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری است و به همین منظور تصمیم دارد طرح پیشنهادی «نیر اورباخ» نماینده کنست از حزب متبوعش در رابطه با توسعه شهرک‌سازی را بررسی کند.

اورباخ ماندن خود در ائتلاف دولتی را به موافقت با توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری مشروط کرده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که گانتز به بنت اعلام کرده که آماده است تا نشست شورای عالی نقشه‌کشی و ساخت و ساز را برای تصویب طرح‌های جدید شهرک‌سازی در کرانه باختری برگزار کند. البته او گفته که انجام چنین اقدامی زمان خواهد برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز