خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حماس:

عملیات در تل‌آویو پاسخی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۰۰۴

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای عملیات در تل آویو را پاسخی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای عملیات در تل آویو را پاسخی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

«عبداللطیف قانوع» سخنگوی حماس در این بیانیه تاکید کرد که عملیات‌های قهرمانانه اخیر پاسخی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی است.

قانوع تصریح کرد که دشمن صهیونیستی هرگز نمی‌تواند بدون اینکه پاسخی دریافت کند، علیه فلسطینیان دست به تجاوز بزند.

وی اشاره کرد که عملیات پنجشنبه ثابت کرد که ملت فلسطین قادر است ضرباتی سخت و دردناک به رژیم اشغالگر وارد کند و صهیونیست‌ها در این سرزمین مقدس هیچ امنیت و مشروعیتی ندارند.

سخنگوی حماس تاکید کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و اشغالگران اسرائیلی به سبب عملیات‌های قهرمانانه فلسطینیان هر لحظه در ترس و وحشت به سر خواهند برد.

عبداللطیف قانوع با اشاره به اینکه ملت فلسطین پایداری و مقاومتی قهرمانانه از خود به نمایش گذاشته، تاکید کرد که مقاومت تا زمان بیرون راندن اشغالگران از سرزمین‌های اشغالی حق مسلم این ملت است.

قانوع با بیان اینکه دشمن صهیونیستی تاوان جنایات مکرر خود علیه مسجد مبارک الاقصی را می‌دهد، تاکید کرد که نبرد با دشمن ادامه دارد و این رژیم باید بهای تمامی جنایات خود علیه ملت فلسطین را بپردازد.

در جریان عملیات جوانی فلسطینی در تل آویو، دو صهیونیست جان خود را از دست داده و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که وضعیت جسمی چهار نفر از آنها وخیم است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز