خبرگزاری کار ایران

روزنامه آمریکایی:

غرب نتوانست اقتصاد روسیه را فلج کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۵۱

روزنامه آمریکایی بیزینس اینسایدر تلاش های غرب برای فلج کردن اتقتصاد روسیه را شکست خورده توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از نووستی، روزنامه آمریکایی «بیزینس اینسایدر» نوشت که تلاش‌های غرب برای فلج کردن اقتصاد روسیه شکست خورده است و مسکو به ‌رغم تحریم‌هایی که علیه آن وضع شده، همچنان به تعهدات مرتبط با بدهی‌های خود عمل می‌کند.

این روزنامه به نقل از «حسن مالک»، کارشناس سیاسی نوشت: «بسیاری از سرمایه‌گذاران با توجه به حجم تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه، نسبت به توانایی طرف روسی در انجام تعهدات مالی خود تردید داشتند، اما گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که مسکو در پایان ماه مارس، اوراق قرضه به ارزش ۴۴۷ میلیون دلار را پرداخت کرده است.»

در این گزارش آمده است: «روسیه توانسته است به تمام تعهدات بدهی خود عمل کند. این ممکن است به این دلیل باشد که عدم پرداخت تعهدات بدهی، ضربه جدی‌تری به این کشور نسبت به سایر کشورهای جهان وارد می‌کند».

«فاروت پرومبون»، کارشناس نیز تاکید کرد که اوراق قرضه گازپروم و بانک وی‌تی‌بی ، قبل از شروع عملیات نظامی روسیه در اوکراین بازدهی بالایی داشتند و این بدان معناست که این دو موسسه روسی قادر به انجام تعهدات مالی خود هستند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز