خبرگزاری کار ایران

درخواست ترامپ از پوتین:

مدارک موجود علیه فرزند بایدن را منتشر کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۱۴۲

در میان انتقادات گسترده نسبت به رئیس‌جمهوری سابق آمریکا برای تقدیر از رئیس‌جمهوی روسیه، وی خواستار ارائه هرگونه مدرک موجود علیه فرزند رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ان‌بی‌سی، در میان انتقادات گسترده نسبت به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا برای تقدیر از «ولادیمر پوتین» رئیس جمهوی روسیه، وی روز سه‌شنبه از پوتین خواست تا هرگونه مدرکی که ممکن است علیه «هانتر بایدن» پسر رئیس‌جمهوری آمریکا داشته باشد را منتشر کند.

ترامپ در مصاحبه‌ای به دلیل ادعای غیرقابل اثبات درباره دریافت دستمزد سنگین پسر بایدن از «النا باتورینا» همسر سابق شهردار سابق مسکو، مورد سوال قرار گرفت و از پوتین خواست تا جزئیات بیشتری را در این‌باره ارائه کند.

ترامپ در این باره گفت: «وی به هانتر بایدن سه و نیم میلیون دلار پول داده است. بنابراین اکنون من فکر می‌کنم پوتین پاسخ این پرسش را بداند. من فکر می‌کنم او باید این جزئیات را منتشر کند. من فکر می‌کنم ما باید پاسخ را بدانیم».

اشاره ترامپ به اطلاعاتی از سوی گزارش سنای حزبی بود که چند هفته پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ منتشر شد و بر نقش بایدن در هیأت مدیره شرکت انرژی اوکراینی «بوریسما» متمرکز شده بود.

پوتین در اکتبر ۲۰۲۰، گفته بود که از وجود هرگونه روابط اقتصادی میان بایدن و باتورینا بی‌اطلاع است.

درخواست پوتین که به طور گسترده‌ای به دلیل تهاجم بی‌دلیل و مرگبار علیه اوکراین محکوم شده است، یادآور درخواست ترامپ از دولت روسیه در طول مبارزات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ برای یافتن و انتشار ایمیل‌های «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه سابق آمریکا و رقیب دموکرات او بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز