خبرگزاری کار ایران

امریکن کانسروتیو:

بایدن نقش وحشیانه آمریکا در جنگ یمن را فراموش کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۹۶۰

نشریه امریکن کانسروتیو نوشت که ایالات متحده خود را رهبر اخلاقی در جنگ صلیبی علیه روسیه می‌داند اما نقش وحشیانه خود را در جنگ علیه یمن فراموش کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، نشریه امریکن کانسروتیو نوشت که ایالات متحده نقش رهبر اخلاقی در جنگ صلیبی علیه روسیه را بر عهده گرفته، اما نقش خود را در جنگ وحشیانه علیه یمن فراموش کرده است.

این مجله نوشت که جنگ در یمن عملا به یک فاجعه انسانی منجر شده است.

«داوگ باندو» نویسنده مقاله معتقد است که دلیل این تصمیم آمریکا همچنان سود نفت است.

این مقاله می‌افزاید: «ترس از روسیه اکنون به حدی شدید است که حتی ورزشکاران پارالمپیک فقط به دلیل روسی بودنشان از رقابت‌ها کنار گذاشته شده‌اند، اما دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا یک کمپین بین‌المللی را نیز در حمایت از عربستان سعودی و امارات رهبری می‌کند حال آنکه هر دو کشور هفت سال است به حملات وحشیانه خود در یمن ادامه می‌دهند».

در ادامه نیز آمده است: «در اینجا واشنگتن  یک کمپین صلیبی اخلاقی را نیز آغاز کرده است اما همزمان انصار الله یمن را به دلیل جرات پاسخگویی به حملات رژیم‌های عربی حوزه خلیج فارس محکوم می‌کند. دولت‌ها و مردم جهان نیز عموما در این باره سکوت کرده‌اند. زیرا آن‌ها از همکاری با ریاض و ابوظبی نفت‌خیز سود می‌برند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز