خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس کانادا به کامیون‌داران در خصوص پیامدهای قانونی ادامه اعتراض‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۶۸۸

پلیس اتاوا به معترضان به محدودیت‌های کرونایی در این شهر هشدار داده است که در صورت پایان ندادن به اعتراضات خود، با عواقب قانونی آن مواجه خواهند شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، پس از نزدیک به سه هفته که از اعتراضات به محدودیت‌های کرونایی در اوتاوای کانادا می‌گذرد، پلیس این شهر به معترضان هشدار داده است تا به اعتراضات خود پایان دهند یا در غیراین‌صورت با عواقب قانونی آن مواجه خواهند شد. 

«استیو بل»، رئیس موقت پلیس اوتاوا، در این رابطه اعلام کرد: «ما در روزهای گذشته، با این معترضان غیرقانونی به طور مستقیم صحبت کرده‌ایم و به آن‌ها گفته‌ایم که باید محل تجمع خود را ترک کنند».

وی در ادامه افزود: «ما همچنین به آن‌ها در رابطه با عواقب سرپیچی از این دستور هشدار داده‌ایم.»

چند روز قبل، «پیتر اسلالی» رئیس وقت پلیس اتاوا در پی تشدید انتقادها از مدیریت وی بر اعتراض‌های مخالفان اجباری شدن واکسن، از سمت خود استعفا داد.

هیأت مدیره پلیس اتاوا، با استعفای اسلالی موافقت کرده است.

ادامه اعتراض‌ها به اجباری شدن واکسیناسیون برای عبور رانندگان خودورهای تجاری از مرز برای حدود سه هفته که عمدتا در مناطق اصلی پایتخت اتاوا برگزار شده بود، زندگی روزمره مردم این شهر را مختل کرده بود.

«جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا، به عنوان آخرین راه حل برای مقابله با اعتراضات، وضعیت اضطراری اعلام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز