خبرگزاری کار ایران

هشدار کری درباره کوتاهی دولت‌ها در قبال تغییرات آب و هوایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۹۰۴

نماینده ویژه ایالات متحده در مسائل اقلیمی خواستار تعهد سفت و سخت‌تری به منظور پایان دادن به کوتاهی دولت‌ها در کاهش تولید آلاینده‌های خود تا پایان سال شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، «جان کری» دیپلمات ارشد ایالات متحده و نمایندگان سایر کشورهای تولید کننده آلاینده، برای اولین بار پس از اجلاس ماه نوامبر سازمان ملل، با یکدیگر به گفت‌وگو نشستند.

کری به عنوان نماینده ویژه ایالات متحده در مسائل اقلیمی خواستار تعهد سفت و سخت‌تری به منظور پایان دادن به کوتاهی دولت‌ها در کاهش تولید آلاینده‌های خود تا پایان سال شد.

وی با انتشار بیانیه‌ای پس از پایان این نشست که پشت درهای بسته برگزار شده بود، اعلام کرد: «بسیاری از دیپلمات‌های بین‌المللی که در جلسه روز پنج‌شنبه حضور داشتند به اهمیت این نکته پی بردند که کشورهایی که اقدامات‌شان هنوز با اهداف سال ۲۰۳۰ که در نشست پاریس مطرح شد همسو نیست، باید اقدام‌های خود را تا پایان سال جاری میلادی، با این اهداف هماهنگ کنند».

کری در ادامه این بیانیه افزود: «یک نکته واضح است و آن نکته این‌که همه ما باید در دهه جاری، تلاش‌های خود را در راستای جایگزینی ذغال‌سنگ با منابع انرژی تجدیدپذیر، تسریع کنیم».

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز