خبرگزاری کار ایران

با ادعای «افزایش نفوذ ایران» صورت گرفت؛

تعلیق فعالیت‌های سعد الحریری در عرصه سیاسی لبنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۳۹۵

رهبر جریان المستقبل در لبنان از تعلیق فعالیت‌های خود در عرصه سیاسی لبنان به‌دلیل تشدید فرقه‌گرایی و آنچه افزایش نفوذ ایران در این کشور خواند، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، «سعد الحریری» رهبر جریان المستقبل در لبنان از تعلیق فعالیت‌های خود در عرصه سیاسی لبنان به‌دلیل تشدید فرقه‌گرایی و آنچه افزایش نفوذ ایران در این کشور خواند، خبر داد.

وی، ضمن اعلام توقف فعالیت‌های سیاسی‌ خود در عرصه داخلی لبنان و دعوت از حزب خود «المستقبل» به در پیش گرفتن همین خط مشی، اعلام کرد که نامزد انتخابات پارلمانی ماه می آینده نخواهد شد و حزب المستقبل نیز هیچ نامزدی را برای شرکت در این انتخابات، معرفی نخواهد کرد.

سعد الحریری تأکید کرد: «من این گام را با توجه به باور خود اتخاذ کردم که به دلیل فرقه‌گرایی شدید و فرسودگی دولت، هیچ فرصت مثبتی برای لبنان وجود ندارد.»

او در عین حال افزود که همچنان «خدمتگزار مردم» باقی خواهد ماند اما تصمیم گرفته تا نقش خود و حزب المستقبل را در حاکمیت، عرصه سیاسی و پارلمان لبنان به حالت تعلیق درآورد.

بر اساس این گزارش، تمامی سازمان‌ها و مراکز خدماتی و رسانه‌ای متعلق به سعد الحریری (شرکت اجیرو و تلویزیون المستقبل)، عملا دچار ورشکستگی مالی شده‌اند؛ تا جایی که کارکنان این مراکز، با طرح شکایت در دستگاه قضایی لبنان، دادخواست‌های هنگفت مالی را علیه وی مطرح کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز