خبرگزاری کار ایران

بایدن:

اگر در انتخابات ۲۰۲۴ نامزد شوم، هریس معاونم خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۵۰۲

رئیس‌جمهوری آمریکا‌ تاکید کرد که در صورت نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ معاون وی در سمتش ابقا خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا ‌تاکید کرد که در صورت نامزدی برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ ، «کامالا هریس» دوباره معاون وی خواهد بود.

بایدن در یک کنفرانس مطبوعاتی به مناسبت یک سال از ورودش به کاخ سفید گفت که هریس برای دومین دوره ریاست جمهوری همکار من خواهد بود.

هریس در اواسط دسامبر اعلام کرد که هنوز با بایدن در مورد انتخابات ۲۰۲۴ صحبت نکرده است، اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که وی در صورت عدم نامزدی بایدن نامزد معاونت نخواهد بود. 

هریس که به عنوان اولین زن و اولین سیاه‌پوست و آسیایی در سمت معاون رئیس‌جمهور تاریخ‌ساز شد، در ابتدا به گونه‌ای ظاهر شد که گویی وارث بایدن است اما محبوبیت او با توجه به گزارش‌های رسانه‌ها مبنی بر نقص در عملکرد کارمندانش، تردیدها در مورد موقعیت او در دولت، و ناکامی او در اموری مانند حق رای اقلیت‌ها و بحران مهاجرت کاهش یافته است.

بایدن از پیشینه هریس در موضوع حق رای اقلیت دفاع کرد و گفت: «من این وظیفه را به او محول کردم و معتقدم که او به خوبی  کار را انجام خواهد داد».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز