خبرگزاری کار ایران

مقام روس:

مسکو و مینسک همه امکانات نظامی را برای تضمین امنیت به کار خواهند گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۷۴۰

معاون وزیر دفاع روسیه تاکید کرد که مسکو و مینسک همه امکانات نظامی را برای تضمین امنیت به کار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر فومین»، معاون وزیر دفاع روسیه امروز -‌سه‌شنبه- اعلام کرد که ارتش‌های روس و بلاروس در حال بررسی پرونده مشارکت همه توان نظامی دو کشور به منظور تامین امنیت هستند.

فومین گفت: «ممکن است شرایطی پیش آید که توان و تجهیزات نیروهای منطقه‌ای برای تضمین امنیت کشور اتحادیه کافی نباشد و ما باید آماده تقویت آن باشیم».

وی تاکید کرد که با همکاری بلاروس این تفاهم حاصل شد که به منظور دفاع مشترک باید تمام ساختار نظامی با قابلیت‌هایش مشارکت داده شود‌.

فومین گفت: «‌روسیه در آینده هنگام بررسی سطح آمادگی نیروهای کشور اتحادیه در خاک بلاروس، در بخشی از واحدهای فرماندهی و کنترل در منطقه نظامی شرقی شرکت خواهد کرد».

وی تاکید کرد که گزینه‌های مختلفی برای اقدام مشترک به منظور خنثی‌سازی تهدیدات و تثبیت وضعیت در مرزهای روسیه و بلاروس در جریان آزمایش نیروهای واکنش سریع کشور اتحادیه که مورد توافق «ولادیمیر پوتین» و«الکساندر لوکاشنکو» رؤسای جمهور روسیه و بلاروس در پایان سال گذشته قرار گرفت، وضع خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز