خبرگزاری کار ایران

مقام‌های آمریکایی:

هویت عامل گروگان‌گیری در کنیسه تگزاس شناسایی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۰۷

مقام‌های آمریکایی از شناسایی هویت فرد گروگان‌گیر در کنیسه یهودیان در تگزاس خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که هویت عامل گروگان‌گیری در کنیسه یهودیان در تگزاس روز گذشته -‌شنبه- را شناسایی کرده‌اند، اما آن‌ها از افشای نام او خودداری کردند.

«مت دسارنو»، مامور ویژه مسئول اف‌بی‌آی در ناحیه «دالاس»، در یک کنفرانس خبری گفت که مقام‌های مرتبط، مظنون گروگان‌گیری در کنیسه تگزاس را شناسایی کرده‌اند، اما در حال حاضر نمی‌توانند هویت او را برای مردم فاش کنند.

وی افزود که هنوز هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که این حادثه بخشی از یک تهدید مستمر باشد. بازرسان بر این باور هستند که مظنون بر روی یک مورد که تهدید خاصی برای جامعه یهودی نیست، تمرکز کرده بود.

دسارنو گفت که تحقیقات بیشتری درباره ارتباطات و انگیزه‌های مظنون با هماهنگی برخی شرکا در کشورهای دیگر انجام خواهد شد.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که ضارب برادر «عافیه صدیقی» پاکستانی است که پس از محکومیت به ۸۶ سال حبس به اتهام اقدام به کشتن یک سرباز آمریکایی در افغانستان در زندانی در آمریکا به سر می‌برد و مهاجم کنیسه خواستار آزادی او شده است.

اما وکیل صدیقی ارتباط موکل یا خانواده‌اش با حادثه گروگان‌گیری در تگزاس را رد کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز