خبرگزاری کار ایران

ادعای مشاور امنیت ملی کاخ سفید:

هرگونه حمله ایران به آمریکایی‌ها، پیامدهای سنگینی به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۷۶۲

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به تحریم ۵۲ مقام آمریکایی توسط ایران و تأکید این کشور بر لزوم مجازات قاتلان و جنایتکارانی که در ترور فرمانده سابق سپاه قدس ایران دست داشتند، مدعی شد که هرگونه به اتباع آمریکایی، پیامدهای سنگینی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به تحریم ۵۲ مقام آمریکایی توسط ایران و تأکید این کشور بر لزوم مجازات قاتلان و جنایتکارانی که در ترور شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق سپاه قدس ایران دست داشتند، طی بیانیه‌ای مدعی شد که هرگونه به اتباع آمریکایی، پیامدهای سنگینی به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود که این تحریم‌ها در حالی علیه آمریکایی‌ها اعمال شده است که نیروهای حامی ایران به حمله به اتباع ایالات متخده در خاورمیانه ادامه داده و هم‌زمان تهدید می‌کنند که آنها را در خاک آمریکا و دیگر نقاط دنیا هدف قرار خواهند داد.

سالیوان در ادامه تهدیدهای پوشالی خود افزود که چنانچه ایران به هر کدام از اتباع ما از جمله ۵۲ نفری که هدف تحریم قرار گرفته‌اند حمله کند، با عواقب جدی روبه‌رو خواهد شد.

در این بیانیه خطاب به ایران آمده است : «اشتباه نکنید: آمریکا از شهروندان خود محافظت و دفاع خواهد کرد و این موضوع شامل کسانی می‌شود که اکنون مشغول خدمت به آمریکا هستند یا در گذشته خدمت کرده‌اند».

سالیوان افزود که آمریکا «با هم‌پیمانان خود برای بازدارندگی و پاسخ به هرگونه حمله‌ای که توسط ایران انجام شود» همکاری خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز