خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر خارجه روسیه:

در برابر فشارهای آمریکا،‌ نرمش نشان نخواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۴۵۲

معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به نشانه‌های دریافتی از جانب ایالات متحده، بیان داشت که مسکو نسبت به مذاکرات پیشرو با این کشور، چندان خوشبین نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «سرگی ریابکوف» معاون وزارت خارجه روسیه پیش از آغاز مذاکرات ۱۰ ژانویه این کشور با ایالات متحده در ژنو، اعلام کرد که روسیه در برابر فشارهای وارده از جانب ایالات متحده، از خود هیچگونه نرمشی نشان نخواهد داد.

این دیپلمات تاکید کرد که مسکو با نشانه‌هایی که از واشنگتن و بروکسل پیش از نشست مذاکره در خصوص پیشنهادات امنیتی روسیه در ماه گذشته دریافت کرده است،‌ «بسیار مایوس» شده است. 

 رایبکف در ادامه افزود: «به طور خلاصه، اقدامات و گفته‌های آن‌ها بازتاب‌دهنده عدم درک‌شان از آن چیزی است که ما می‌خواهیم. ما به تضمینی قانونی احتیاج داریم،‌ تضمینی قانونی که ناتو بیش از این گسترش پیدا نکند و تمام آنچه که توسط این سازمان ایجاد شده و ناشی از ترسی بیمارگونه از روسیه و سؤتفاهم‌های بسیاری در خصوص سیاست روسیه از سال ۱۹۹۷ بوده است، برچیده شود.»   

معاون وزیر خارجه روسیه با ابراز تاسف از اینکه ایالات متحده همچنان بر عقب‌نشینی یک‌جانبه روسیه از مواضع خود تاکید می‌کند، بیان داشت که روسیه نسبت به مذاکرات پیشرو خوشبین نیست.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز