خبرگزاری کار ایران

گزارش کنگره آمریکا مطرح کرد:

دولت ترامپ در واکنش به پاندمی کرونا کوتاهی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۰۸۸

گزارش اخیر کنگره آمریکا، دولت پیشین این کشور را به کوتاهی در واکنش به پاندمی کووید-۱۹ متهم کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، بر اساس گزارش کنگره آمریکا که روز گذشته -جمعه-‌ گذشته منتشر شد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری پیشین این کشور، با هدف پیشبرد اهداف سیاسی خود در روند واکنش ملی به پاندمی کووید-۱۹‌ مانع‌تراشی کرده بود.

‌این گزارش از این مسئله به عنوان یکی از بدترین کوتاهی‌های تاریخ رهبری آمریکا یاد کرده است.  

این گزارش که توسط کمیسیون فرعی بررسی واکنش به پاندمی کرونا با مدیریت دموکرات‌ها تهیه شده است، همچنین بیان داشته است که ترامپ و اطرافیانش به دلیل خواست یا مصلحت سیاسی شخصیشان، کارشناسان بهداشتی را کنار گذاشته و یا مجبور به سکوت کرده‌اند.  

این گزارش همچنین بیان می‌دارد که مقامات دولت ترامپ با درگیر شدن در الگویی گیج‌کننده از دخالت‌های سیاسی در واکنش به پاندمی،‌ نسبت به هشدار‌های اولیه در خصوص بحران پیشرو بی‌اعتنا بوده‌اند. 

اعضای کمیته بیان داشتند که کاخ سفید در دوران ترامپ نسبت به اعمال اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش میزان انتقال کووید-۱۹ از خود کوتاهی نشان داده و از آماده‌سازی سیستم بهداشتی برای مواجهه با بحران، ممانعت به عمل آورده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز