خبرگزاری کار ایران

ضرب‌الاجل یک هفته‌ای گروه‌های مقاومت به صهیونیستی‌ها برای کاهش محاصره غزه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۳۹۲

جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین ضرب‌الاجلی یک هفته‌ای برای رژیم صهیونیستی تعیین و اعلام کرده‌اند که اگر این رژیم همچنان در زمینه آغاز بازسازی غزه و کاهش محاصره این باریکه تعلل به خرج دهد، ممکن است از هفته آینده اقدام به تشدید تنش و درگیری با این رژیم کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع فلسطینی در گفت‌وگو با «المیادین» اعلام کردند که جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین ضرب‌الاجلی یک هفته‌ای برای رژیم صهیونیستی تعیین و اعلام کرده‌اند که اگر این رژیم همچنان در زمینه آغاز بازسازی غزه و کاهش محاصره این باریکه تعلل به خرج دهد، ممکن است از هفته آینده اقدام به تشدید تنش و درگیری با این رژیم کنند.

این منابع تاکید کردند که مصر به عنوان میانجی بین طرفین فلسطینی و اسرائیلی تعامل مثبت و سازنده‌ای با رویکرد اخیر حماس برای بازسازی غزه و کاهش محاصره این باریکه نداشته است.

به گفته این منابع، عملیات بازسازی غزه عمدا با تاخیر همراه بوده و هرگونه پیشرفت در این زمینه به دست‌یابی به توافقی جامع همسو با موضع و خواسته‌های طرف صهیونیستی ربط داده شده است.

در همین حال، یکی از رهبران حماس شامگاه  دوشنبه در گفت‌وگو با الجزیره تاکید کرد که رهبران سیاسی این جنبش و شورای نظامی گردان‌های قسام در حال بررسی گزینه‌ رویارویی نظامی با رژیم صهیونیستی در سایه ادامه محاصره و تعلل در آغاز بازسازی غزه و بی‌اعتنایی طرف صهیونیستی به تعهدات خود پس از توقف جنگ ۱۱ روزه در این منطقه هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز