خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اشغال یک روستا در جنوب کرکوک توسط تروریست‌های داعش/ گفت‌وگوی وزیر خارجه آمریکا و ولیعهد ابوظبی/ ادعای ائتلاف متجاوز سعودی مبنی بر رهگیری پهپاد یمنی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۹۴۵

اشغال یک روستا در جنوب کرکوک توسط تروریست‌های داعش، گفت‌وگوی وزیر خارجه آمریکا و ولیعهد ابوظبی و ادعای ائتلاف متجاوز سعودی مبنی بر رهگیری پهپاد یمنی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه آمریکا و ولیعهد ابوظبی در آستانه سفر مشاور امنیت ملی امارات متحده عربی به تهران گفت‌و‌گو کردند.

- منابع خبری عراقی از حمله تروریست‌های داعش به روستایی در جنوب کرکوک و اشغال آن خبر دادند.

- ائتلاف سعودی شامگاه یکشنبه مدعی رهگیری و انهدام یک فروند پهپاد یمنی شد.

-  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه این رژیم با تکرار برخی ادعاهای ضد ایرانی، خواستار تشدید فشارها علیه این کشور شد.

- مشاور پزشکی رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که شواهد اولیه حاکی از آن است که میزان خطر سویه جدید کرونا موسوم به اومیکرون در مقایسه با سویه دلتا کمتر است.

- شبکه خبری «فرانس ۲۴» به نقل از رئیس‌جمهوری کشورمان گزارش داد که تلاش برای دستیابی به ثبات اقتصادی و بازار قابل پیش‌بینی از اولویت‌های مهم دولت خواهد بود.

- سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی در کشور مالی که منجر به کشته شدن ٣٠ غیر نظامی شد را محکوم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز