خبرگزاری کار ایران

سفارت روسیه در واشنگتن:

ارزیابی‌های هیستریک آمریکا درباره حمله روسیه به اوکراین نادرست است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۴۲۴

سفارت روسیه در واشنکتن تاکید کرد که ارزیابی‌های هیستریک مقام‌های آمریکایی درباره حمله قریب‌الوقوع روسیه به اوکراین نادرست بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، سفارت روسیه در واشنگتن‌ در واکنش به هشدار مقام‌های رسمی آمریکا و ادعاهای واشنگتن درباره طرح گسترده روسیه برای حمله به اوکراین در آغاز سال آینده اعلام کرد که روسیه هیچ کشوری را تهدید نمی‌کند و این حق حاکمیتی را دارد که نیروهایش را در اراضی ملی خود مستقر کند.

در بیانیه این سفارتخانه آمده است که تمام ارزیابی‌های هیستریک مقامات آمریکایی درباره حمله قریب‌الوقوع روسیه به اوکراین در گذشته نادرست به اثبات رسیده است.

این سفارت در بیانیه خود افزود: «روسیه هیچ کشوری را تهدید نمی‌کند، استقرار نیروهای روسیه در خاک ملی حق حاکمیتی ماست که به دیگران مربوط نمی‌شود. بهار گذشته، ارزیابی‌های هیستریک مقامات آمریکایی در مورد حمله ادعایی روسیه به اوکراین نادرست از آب درآمد. همه می‌دانند که ناتو نیروها و تجهیزات نظامی خود را به مرزهای روسیه منتقل می کنند».

در ادامه نیز تاکید شده است: «تنها کاری که واشنگتن باید انجام دهد این است که مقامات اوکراینی را مجبور به اجرای توافق‌های مینسک کند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز