خبرگزاری کار ایران

مسکو خبر داد:

جلوگیری از خرابکاری اطلاعاتی اوکراین در سه منطقه از روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۴۸۳

دفتر مطبوعاتی سرویس امنیت فدرال روسیه از ممانعت از خرابکاری سرویس اطلاعات اوکراین در سه منطقه از این کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، دفتر مطبوعاتی سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که از اجرای فعالیت های جاسوسی خرابکارانه توسط اطلاعات اوکراین در سه منطقه روسیه جلوگیری کرده است.

دفتر مطبوعاتی افزود: «ماموران اطلاعاتی روسیه موفق شدند ماموران نیروهای امنیتی اوکراین به نام های زینوی کوویل و پسرش ایگور و همچنین الکساندر تسیلیک، مامور اداره کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین را دستگیر کنند. نیروهای امنیتی روسیه علاوه بر تجهیزات حفاظتی، سلاح‌های لوله کوتاه و یک تفنگ خودکار نیز در خودروی کوویل کشف کردند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «بازداشت‌شدگان زینوی و ایگور کوویل اعتراف کردند که در استان ترنوپیل اوکراین جذب شده‌اند و به آنها ماموریت داده شده تا در ازای دریافت پاداش ده هزار دلاری، اطلاعات مربوط به تاسیسات استراتژیک روسیه را جمع آوری کنند».

این در حالی است که دادگاه روسیه «سرگئی شویدنکو» سرهنگ نیروی دریایی و یکی از عوامل اداره کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین را پس از محکومیت به جاسوسی علیه روسیه به شش سال و شش ماه زندان محکوم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز