خبرگزاری کار ایران

تکرار ادعاهای ضد ایرانی لاپید:

ایران در حال وقت‌کشی برای پیشبرد برنامه هسته‌ای خود است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۸۹۱

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که در پی هراس از احتمال احیای برجام به فرانسه سفر کرده است، با رئیس‌جمهوری این کشور درباره از سرگیری مذاکرات وین و چشم‌انداز آن گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که در پی هراس از احتمال احیای برجام به فرانسه سفر کرده است، با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری این کشور درباره از سرگیری مذاکرات وین و چشم‌انداز آن گفت‌وگو کرد.

وی پس از این دیدار در پیامی توئیتری نوشت: «دیداری گرم و طولانی با رئیس‌جمهوری فرانسه داشتم. در جریان این دیدار، به طور مفصل درباره از سرگیری مذاکرات با ایران رایزنی کردیم».

لاپید همچنین در توئیت دیگری نوشت که بر موضع اسرائیل مبنی بر این‌که ایران در تلاش برای خرید زمان در راستای پیشبرد برنامه هسته‌ای خود است و همچنین نیاز فوری برای تشدید تحریم‌ها علیه این کشور توسط قدرت‌های جهانی و ضرورت در نظر گرفتن «طرح ب» تاکید کرده است.

این مقام صهیونیست در ادامه ادعاهای ضدایرانی خود افزود: «بعد از سال‌های طولانی، موضع اسرائیل قاطعانه و محکم است. تحریم‌ها علیه ایران نباید لغو شود بلکه باید تشدید شود. باید یک تهدید نظامی معتبر علیه ایران وجود داشته باشد چراکه این تنها راه متوقف کردن ایران از ادامه مسابقه برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است».

دور هفتم مذاکرات وین از دوشنبه گذشته آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز