خبرگزاری کار ایران

هیل گزارش داد:

مخالفت دولت بایدن با اعمال تحریم‌های جدید علیه پروژه نورد استریم ۲

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۶۶

پایگاه اینترنتی هیل از مخالفت رئیس‌جمهوری آمریکا با طرح برخی از اعضای کنگره برای اعمال تحریم علیه پروژه گازی نورد استریم ۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، پایگاه اینترنتی «هیل» گزارش داد که دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا با طرح برخی از اعضای کنگره برای اعمال تحریم‌های جدید علیه پروژه گازی روسیه موسوم به نورد استریم-۲ مخالف است.

این روزنامه نوشت: «لحظه سختی برای بایدن است، زیرا او می‌خواهد در ارتباط با منافع اقتصادی آلمان محتاطانه رفتار کند، اما در عین حال به دلیل نگرش خصمانه فزاینده مسکو نسبت به اوکراین تحت فشار است».

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا، خواستار تعلیق اصلاحیه پیش‌نویس بودجه دفاعی شد که تحریم‌های جدیدی را علیه نورد استریم ۲ و سایر شرکت‌های دخیل در آزمایش و ثبت خط لوله گاز روسیه اعمال می‌کند. به ویژه اینکه نویسندگان این اصلاحیه، «جیمز ریش» و «تد کروز» سناتورهای جمهوری خواه ، پنجشنبه گذشته با امتناع از برگزاری رای گیری در مورد ابتکار خود به دلیل موانع اجرائی نامشخص در مجلس نمایندگان مواجه شدند.

این پایگاه تاکید کرد که دو سناتور همچنان بر انجام این اصلاحیه اصرار دارند اما انتظار می‌رود رای‌گیری در مورد آن، به‌ویژه برای نمایندگان حزب دموکرات که از تحریم‌ها علیه روسیه حمایت می‌کنند و موضع آنها در این زمینه با موضع دولت بایدن در تضاد است، بسیار سخت باشد‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز