خبرگزاری کار ایران

رابرت مالی:

ایران به جای واسطه قرار دادن اروپا، به طور مستقیم با آمریکا گفت‌وگو کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۳۴۰

نماینده آمریکا در امور ایران، در آستانه از سرگیری مذاکرات برجامی در وین، از مذاکره‌کنندگان ایرانی خواست به جای واسطه قرار دادن اروپایی‌ها، به طور مستقیم با آمریکا وارد گفت‌وگو شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از ان‌پی‌آر، «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران، در آستانه از سرگیری مذاکرات برجامی در وین، از مذاکره‌کنندگان ایرانی خواست به جای واسطه قرار دادن اروپایی‌ها، به طور مستقیم با آمریکا وارد گفت‌وگو شوند.

وی با اشاره به دور جدید گفت‌وگوها که از دوشنبه آغاز می‌شود، نسبت به وجود چشم‌انداز امیدبخش برای این مذاکرات ابراز تردید کرده است.

مالی با اشاره به رویکردهای خصمانه کشورهای عرب خلیج‌فارس در قبال توافق هسته‌ای با ایران، گفت که این کشورها عاشق برجام نشده‌اند ولی به این باور رسیده‌اند که اگر این توافق احیا نشود، شرایط منطقه‌ای وخیم‌تر خواهد شد.

وی همچنین گفت که اسرائیل همچنان ترجیح می‌دهد که آمریکا به برجام بازنگردد، ولی در عین حال درک می‌کند که اگر آمریکا به برجام بازگشت، توافق را «متوقف نکند». اسرائیل همچنین آماده است که در صورت بازگشت آمریکا به برجام، درباره شرایط جدیدی که ایجاد می‌شود با واشنگتن کار کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز