خبرگزاری کار ایران

استقبال آمریکا از تصمیم استرالیا برای قرار دادن تمامیت حزب‌الله در فهرست سازمان‌های تروریستی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۸۳۶

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس و اثبات‌نشده، از تصمیم استرالیا برای قرار دادن تمامیت حزب‌الله در فهرست سازمان‌های تروریستی استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس و اثبات‌نشده، از تصمیم استرالیا برای قرار دادن تمامیت حزب‌الله در فهرست سازمان‌های تروریستی استقبال کرد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: «ما از تصمیم استرالیا برای اعلام تمامیت حزب‌الله به عنوان سازمان تروریستی به واسطه قوانین مجرمانه این کشور استقبال می‌کنیم».

استرالیا چهارشنبه گذشته تمامیت گروه حزب‌الله لبنان را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد. این کشور در حالی تسلیم خواسته‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است که پیش از این، فقط شاخه نظامی حز‌ب‌الله را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داده بود.

«کارن اندروز» وزیر امور داخلی استرالیا با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، با اشاره به حمایت حزب‌الله از جهاد اسلامی فلسطین و گردان‌های عزالدین قسام حماس، گفت که حزب‌الله به تهدید به استفاده از حملات و حمایت از سازمان‌های تروریستی ادامه می‌دهد و به این ترتیب، تهدیدی جدی برای امنیت استرالیا به شمار می‌رود.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود که دولت استرالیا هیچ‌گونه خشونتی را در هیچ قالبی تحمل نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز