خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

توافق ارمنستان و آذربایجان بر سر ایجاد یک خط ارتباطی مستقیم/ حمله به منطقه‌ای در مرز عراق و سوریه/ تمدید تحریم‌های آمریکا علیه هواپیمایی ماهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۸۱۵

توافق ارمنستان و آذربایجان بر سر ایجاد یک خط ارتباطی مستقیم، حمله به منطقه‌ای در مرز عراق و سوریه و تمدید تحریم‌های آمریکا علیه هواپیمایی ماهان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس جمهوری آمریکا به صورت موقت قدرت را به معاونش منتقل کرد.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو در دیدار با معاون نخست‌وزیر جمهوری اذربایجان، آخرین تحولات سیاسی اقتصادی دو جانبه را بررسی کرد.

- کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا پس از انجام معاینات پزشکی، روند عادی فعالیت‌های خود به عنوان رئیس‌جمهوری را از سر گرفته است.

- وزیر خارجه فرانسه با تکرار برخی مواضع ضدایرانی، گفت که چنانچه حضور تهران در مذاکرات وین «ساختگی» باشد، برجام «پوچ و بی‌معنی» خواهد شد.

- آمریکا تحریم‌ها علیه هواپیمایی ماهان ایران و برخی از شرکای سابقش را تمدید کرد.

- برخی منابع از حمله پهپادهای ناشناس به منطقه‌ای در شرق استان دیرالزور سوریه در مرز عراق خبر دادند.

- نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اعلام کرد که مذاکراتی «سازنده» با نمایندگان روسیه و چین درباره مذاکرات برجامی وین داشته است.

-  نخست‌وزیر ارمنستان و رئیس‌جمهوری آذربایجان بر سر ایجاد یک خط ارتباطی مستقیم برای جلوگیری از حوادث توافق کردند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در نخستین اظهارنظر پس از خروج از بیمارستان برای انجام معاینات پزشکی، گفت که نتیجه آزمایش‌ها «بسیار عالی» بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز