خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مختلف یمن/ وقوع عملیات استشهادی در بخش قدیمی قدس اشغالی/ بیانیه ضدایرانی آمریکا و اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۳۰۸

حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مختلف یمن، وقوع عملیات استشهادی در بخش قدیمی قدس اشغالی و بیانیه ضدایرانی آمریکا و اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، منابع محلی از وقوع عملیات استشهادی در بخش قدیمی قدس اشغالی خبر دادند.

- نخست‌وزیر انگلیس در ارتباط با بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی این کشور به ایران، اعلام کرد که بازپرداخت این بدهی از طریق پالت‌های حاوی پول نقد می‌تواند بررسی شود.

- گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای روز چهارشنبه در کابل را بر عهده گرفت.

- رئیس بخش سیاسی نمایندگی اتحادیه اروپا در سازمان ملل بدون اشاره به بدعهدی آمریکا و انفعال اروپا در قبال برجام، گفت که این اتحادیه از ایران می‌خواهد به رعایت کامل تعهدات برجامی خود بازگردد.

- وزیر دفاع آمریکا در آستانه سفر خود به عربستان و بحرین، با بیان برخی ادعاهای ضدایرانی، این کشور را به تشدید تنش‌ها و چالش‌هایی فراتر از برنامه هسته‌ای خود متهم کرد.

- نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت که دولت این کشور در برابر ایران تسلیم نشده ولی از در پیش گرفتن رویکرد دیپلماتیک برای مذاکره با تهران نیز پشیمان نیست.

- گزارش‌ها حاکی از حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مختلف یمن است.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از پیشرفت بسیار مثبت در مذاکرات درباره لغو تحریم‌های ایران خبر داد.

-  آمریکا و هم‌پیمانان عرب آن در منطقه، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، طی بیانیه‌ای ایران را به ایجاد بی‌ثباتی در منطقه متهم کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز