خبرگزاری کار ایران

به دنبال تعهد دولت به استعفا؛

نمایندگان تونسی مستعفی مخالف به پارلمان باگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۲۴

نمایندگان پارلمان تونس که پس از ترور یکی از نمایندگان مخالف دولت از پارلمان خارج شده بودند، در پی تعهد دولت این کشور به رهبری «جنبش النهضه» به استعفا، اعلام کردند که به پارلمان باز می‌گردند.

رئیس پارلمان تونس اعلام کرد که نمایندگان مستعفی مخالف دولت در پی تعهد دولت این کشور به استعفا، به پارلمان بازگشتند.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «مصطفی بن جعفر» در کنفرانسی خبری گفت که نمایندگان پارلمان تونس که پس از ترور یکی از نمایندگان مخالف دولت از پارلمان خارج شده بودند، در پی تعهد دولت این کشور به رهبری «جنبش النهضه» به استعفا، اعلام کردند که به پارلمان باز می‌گردند.
بن جعفر در این کنفرانس خبری افزود که از بازگشت نمایندگان مستعفی پارلمان برای تکمیل فرایند سیاسی که دو سال پیش آغاز شده است، استقبال می‌کند. از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های پارلمان کنونی، تدوین قانون اساسی جدید تونس است.
در همین حال، اتحادیه عمومی کار تونس نیز اعلام کرد که همه نمایندگان خارج شده از پارلمان به استثنای دو نماینده که در خارج کشور به سر می‌برند، سند بازگشت به پارلمان را امضا کردند.
بنا بر این گزارش، بحران سیاسی در تونس پس از آن به وجود آمد که «محمد البراهمی» نماینده مخالف در برابر منزلش در پایتخت تونس ترور شد، در پی این حادثه مخالفان خواستار استعفای دولت این کشور شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز