خبرگزاری کار ایران

ریابکوف:

تدارکات برای برگزاری نشست بین مسکو و واشنگتن درباره فعالیت سفارتخانه‌ها در جریان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۲۶۰

معاون وزیر خارجه روسیه از طرح مسکو و اشنگتن برای برگزاری نشستی درباره مسائل روادید و فعالیت سفارتخانه‌ها تا پایان ماه نوامبر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو و واشنگتن قصد دارند تا قبل از پایان نوامبر نشستی را برای بررسی مسائل روادید و فعالیت سفارتخانه‌ها برگزار کنند.

ریابکوف تاکید کرد که دو طرف در این دیدار درباره سایر مشکلات در روابط دوجانبه نیز گفت‌و‌گو خواهند کرد.

وی در پاسخ به پرسشی در این زمینه افزود: «می‌توانم به شما اطمینان دهم که این اتفاق در دو هفته آینده تا پایان ماه نوامبر رخ خواهد داد».

به گفته ریابکوف، در جریان رایزنی‌های آتی، نه تنها مسائل مرتبط با روادید بلکه کلیت روابط از جمله طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با فعالیت نمایندگی‌های دیپلماتیک و کنسولی حساس در روابط دوجانبه  مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: «اما موضوع روادید و عدم تمایل آمریکا به پاسخ حداقلی به درخواست‌های همیشگی ما برای اصلاح سریع وضعیت کنونی، اگر نگوییم اصلی‌ترین محور قطعا یکی از محورهای اصلی خواهد بود».

ریابکوف تاکید کرد: «مقرر شد نشست مذکور در کشور سوم و در سطح روسای ادارات مربوط به وزارت‌خانه‌های خارجه روسیه و آمریکا برگزار شود».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز