خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اعزام نیروهای بلغارستان به مرز ترکیه/ سفر محرمانه هیأت رژیم صهیونیستی به سودان/ دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مشاور ارشد فرستاده ویژه ایالات متحده در امور ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۵۵

اعزام نیروهای بلغارستان به مرز ترکیه، سفر محرمانه هیأت رژیم صهیونیستی به سودان و دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مشاور ارشد فرستاده ویژه ایالات متحده در امور ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با سفیر سابق آمریکا در سرزمین‌های اشغالی و مشاور ارشد فرستاده ویژه ایالات متحده در امور ایران گفت‌وگو کرده است.

- مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که تلاش کشورش، روی بازگشت به پایبندی متقابل به برجام متمرکز است.

- مدیر عامل بنیاد دفاع از دموکراسی، با انتقاد از وعده رئیس‌جمهوری آمریکا برای پایبندی کشورش به برجام، اعلام کرد که این وعده کاملا بی‌ارزش است.

- رژیم صهیونیستی هم‌زمان با کودتای نظامی در سودان، هیأتی را به طور محرمانه به این کشور اعزام کرده است.

- رئیس‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که گفت‌وگوها بین پاریس، لندن و کمیسون اتحادیه اروپا بر سر مناقشه ماهی‌گیری در آب‌های سرزمینی بریتانیا امروز -سه‌شنبه- ادامه خواهد یافت. 

- وزیر دفاع بلغارستان از اعزام نیروهای این کشور به مرز ترکیه برای پشتیبانی از نیروهای پلیس مرزی به منظور ممانعت از ورود پناهجویان، خبر داد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز