خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

برای پیشرفت منتظر پایان جنگ نمی‌مانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۶۲۷

رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد که کشورش در بحبوحه جنگ هرچه در توان دارد را برای توسعه زمینه‌های نظامی، اقتصادی، سازمانی و ایدئولوژیک به کار خواهد بست و روند توسعه را به بعد از جنگ موکول نخواهد کرد.

به گزارش ایلن به نقل از رای الیوم، رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد که کشورش در بحبوحه جنگ هرچه در توان دارد را برای توسعه زمینه‌های نظامی، اقتصادی، سازمانی و ایدئولوژیک به کار خواهد بست و روند توسعه را به بعد از جنگ موکول نخواهد کرد.

«بشار اسد»، رئیس‌جمهوری سوریه امروز ‌-پنج‌شنبه- در بازدید از آکادمی عالی نظامی دمشق و دیدار با سی و ششمین  گروه از افسران فارغ التحصیل این آکادمی، گفت: «گفته می‌شود آمریکا یک تریلیون دلار در عراق و افغانستان هزینه کرد. آیا یعنی اینکه این تریلیون‌ها را به خاطر مردم عراق و افغانستان هزینه کرد؟ این‌ها را برای شرکت‌های آمریکایی، تامین سلاح و تامین تجهیزات هزینه کرد.»

وی افزود: «بنابراین، در واقع فرایند جنگ‌ها برای آمریکا دلار است و این دلار به نفع شرکت‌های آمریکایی هزینه می‌‌شود. بنابراین بعد از شکست در افغانستان، عراق، سومالی و ویتنام، باید انتظار جنگ‌های بیشتر و شکست‌های بیشتری را داشته باشیم و چرخ در همان چارچوب باقی خواهد ماند.»

اسد افزود: «ما منتظر پایان جنگ نمی‌مانیم. نمی‌گوییم زمانی که نبرد به پایان رسید و جنگ تمام شد، این کار را می‌کنیم. بلکه ما در بحبوبه جنگ هر چه در توان داشته باشیم را برای پیشرفت و توسعه به کار خواهیم بست.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز