خبرگزاری کار ایران

دستور بلینکن برای ارزیابی عملکرد وزارت خارجه آمریکا در خروج از افغانستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۴۵۸

وزیر خارجه آمریکا دستور انجام ارزیابی‌های داخلی در مورد برنامه‌ریزی و عملکرد وزارت خارجه آمریکا برای خروج از افغانستان را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا دستور انجام ارزیابی‌های داخلی در مورد برنامه‌ریزی و عملکرد وزارت خارجه آمریکا برای خروج از افغانستان را صادر کرد.

بلینکن که در مراسم در رونمایی از گام‌های جدید برای نوسازی وزارت خارجه آمریکا صحبت می‌کرد، از عملیات خروج کشورش از افغانستان که با انتقاد شدید جامعه بین‌الملل رو‌به‌رو شده است، تقدیر کرده و گفت که اکنون باید با نگاهی به گذشته روند کارهایی که انجام دادیم را بررسی کرده و بپرسیم که آیا می‌توانستیم این کار را به گونه‌ای دیگر انجام دهیم.

وی افزود که مدیون خودمان، دوستان و هم‌پیمانان افغان و کارمندان آینده وزارت امور خارجه هستیم که ممکن است روزی با چالشی مشابه مواجه شوند. باید از تمام مسائلی که تجربه کرده‌ایم، استفاده کنیم تا بتوانیم برای حوادث مشابه احتمالی در آینده آماده شویم.

بلینکن، گفت که دستور مجموعه‌ای از ارزیابی‌های داخلی با محوریت برنامه‌ریزی و عملکرد وزارت خارجه آمریکا برای تلاش‌های تخلیه و جابه‌جایی در افغانستان را صادر کرده‌ است.

وی به جزئیات ارزیابی‌هایی که قرار است صورت بگیرد، اشاره‌ای نکرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز