خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

مسیر دیپلماسی در قبال ایران باز است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۹۲۲

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که مسیر دیپلماسی در قبال ایران باز است ولی فرصت برای احیای برجام نامحدود نیست.

به گزارش ایلنا، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که مسیر دیپلماسی در قبال ایران باز است ولی فرصت برای احیای برجام نامحدود نیست. 

 وی با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت که آمریکا و متحدان آن همچنان معتقدند که که دیپلماسی مؤثرترین ابزار برای تأیید عدم دستیابی همیشگی ایران به سلاح های هسته‌ای است.

پرایس در عین حال افزود که پنجره از سرگیری مذاکرات برای احیای برجام برای همیشه باز نخواهد ماند.

وی در ادامه گفت که واشنگتن معتقد است که اگر می‌خواهیم پیشرفت سریع در راستای اجرای تعهدات متقابل داشته باشیم، دور هفتم مذاکرات برجام در وین باید فوراً برگزار شود.

ند پرایس گفت: «ما چارچوب زمانی تعیین نمی‌کنیم، اما تأکید داریم که این روند نمی‌تواند به طور نامحدود ادامه یابد. این مسیر از مدت‌ها قبل آغاز شده و همچنین ماه‌ها از تغییر دولت ایران و پایان دور ششم مذاکرات مذاکرات وین می‌گذرد».

این مقام آمریکایی بدون اشاره به بدعهدی‌های کشورش در قبال برجام، گفت که ایران از تعهدات خود در چارچوب توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ فاصله گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز