خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

بازداشت خانگی نخست‌وزیر سودان/ دیدار رئیس هیأت نمایندگی سازمان ملل در افغانستان با مقام‌های طالبان/ تصمیم تل‌آویو برای ساخت ۱۳۵۵ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۹۱۵

بازداشت خانگی نخست‌وزیر سودان، دیدار رئیس هیأت نمایندگی سازمان ملل در افغانستان با مقام‌های طالبان و تصمیم تل‌آویو برای ساخت ۱۳۵۵ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، پیروزی رئیس‌جمهوری فعلی ازبکستان که بدون هیچ رقیب جدی پا به میدان انتخابات گذاشته است، به احتمال بسیار زیاد پیروزی قطعی این انتخابات است.

- رژیم صهیونیستی از تصمیم خود برای ساخت هزار و ۳۵۵ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری خبر داد.

- روزنامه بریتانیایی «فایننشال تایمز» گزارش داد که اتحادیه اروپا تصمیم دارد تا یک ماه دیگر نمایندگی دیپلماتیک خود را در کابل بازگشایی کند.

- وزارت خارجه روسیه تصمیم آمریکا برای ملزم کردن شهروندان روس به مراجعه به کشور ثالث برای دریافت روادید ایالت متحده را محکوم کرد.

- نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با انتقاد از تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت هزار و ۳۵۵ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری، از جامعه جهانی خواسته است مانع تجاوز این رژیم به حق مردم فلسطین شود.

- رئیس هیأت نمایندگی سازمان ملل در افغانستان طی روزهای گذشته با شماری از رهبران طالبان در کابل دیدار کرد.

- نخست‌وزیر سودان در پی حمله گروهی از نظامیان به اقامتگاه وی، بازداشت شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز