خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

پایان بی‌نتیجه مذاکرات تدوین قانون اساسی سوریه/ کشته شدن یک رهبر ارشد القاعده در حمله پهپادی آمریکا/ گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۳۰۳

پایان بی‌نتیجه مذاکرات تدوین قانون اساسی سوریه، کشته شدن یک رهبر ارشد القاعده در حمله پهپادی آمریکا و گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا درخواست «هالک بانک» ترکیه برای ابطال کیفرخواستی که به اتهام کمک به ایران برای دور زدن تحریم‌ها، علیه این بانک صادر شده بود را رد کرد.

- کاخ الیزه از گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری فرانسه با همتای آمریکایی خود خبر داد.

- سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در پایان نشست دیپلمات‌های ارشد اروپایی با نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، خواستار از سرگیری مذاکرات برجامی وین شد. 

- پنتاگون از کشته شدن یک رهبر ارشد گروه تروریستی القاعده در جریان حمله پهپادی آمریکا در غرب سوریه خبر داد.

- ششمین دور مذاکرات میان نمایندگان دولت سوریه و مخالفان برای تدوین قانون اساسی جدید، بدون دستیابی به نتیجه مشخص به پایان رسید.

-  گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود، مسئولیت انفجار روز پنجشنبه در یکی از دکل‌های انتقال برق در کابل را بر عهده گرفت.

-نماینده کنگره آمریکا از رویکرد اسرائیل در قبال ایران انتقاد کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز