خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اخراج سفیر فرانسه از بلاروس/ هشدار عربستان به اتباع خود درباره سفر به لبنان/ رایزنی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۱۷۸

اخراج سفیر فرانسه از بلاروس، هشدار عربستان به اتباع خود درباره سفر به لبنان و رایزنی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه آمریکا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  رئیس‌جمهوری آمریکا پیشین آمریکا که به دلیل عفونت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در ایالت کالیفرنیا بستری شده بود، از این بخش مرخص شد.

- سازمان ملل متحد از توافق دولت سوریه و نمایندگان مخالفان دولت بر سر آغاز روند تدوین پیش‌نویس اصلاحیه قانون اساسی این کشور خبر داد.

- نماینده قطر در طرح بازسازی نوار غزه شامگاه یکشنبه وارد این منطقه شدند.

- وزیر خارجه چین در گفت‌وگوی تلفنی با همتای سعودی خود بر ادامه نقش سازنده پکن در پیشبرد مذاکرات برای احیای برجام تأکید کرد.

- وزارت خارجه عربستان سعودی به شهروندان این کشور درباره سفر به لبنان هشدار داد.

- سفیر فرانسه در بلاروس که پیش از این اخراج شده و تا روز دوشنبه مهلت داشت کشور را ترک کند، عازم پاریس شد.

- ارتش چین، از آمریکا و کانادا به دلیل عبور کشتی‌های جنگی خود در تنگه تایوان انتقاد کرده و این کشوها را متهم کرد که صلح و ثبات منطقه را تهدید می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز