خبرگزاری کار ایران

مذاکرات اقتصادی هیئت ترک با مقام اماراتی در حاشیه اکسپو ۲۰۲۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۵۷

وزیر تجارت خارجی امارات در حاشیه فعالیت‌های اکسپو ۲۰۲۰ دبی راهکارهای تقویت همکاری اقتصادی را با یک هیئت ترک بررسی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وام، «ثانی بن احمد الزیودی»، وزیر تجارت خارجی امارات متحده عربی روز گذشته -‌شنبه- در حاشیه فعالیت‌های نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، راه‌های تقویت همکاری اقتصادی و توسعه چارچوب‌های آن در همه زمینه‌ها را با یک هیئت تجاری ترکیه مورد بحث قرار داد.

در این دیدار دو طرف درباره برنامه‌های متنوع‌سازی فرصت‌های اقتصادی با منافع مشترک بحث و در مورد اقدامات عملی برای توسعه مبادلات تجاری و سرمایه‌گذاری و همکاری در سطح اقتصادی بین دو کشور توافق کردند.

مذاکره‌کنندگان امارات و ترکیه همچنین چالش‌های اقتصادی و راه‌های مقابله با آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند و درباره امکان دستیابی به سطوح جدید همکاری در زمینه اقتصادی و سرمایه‌گذاری بحث و تبادل نظر کردند.

الزیودی با اعلام پنجاه پروژه و راه‌اندازی بسته‌ای از ابتکارات استراتژیک و چرخش به سمت یک الگوی اقتصادی جدید، انعطاف‌پذیرتر و برجسته‌تر که افق‌های وسیع‌تری برای سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های تجاری باز می‌کند، نمایندگان ترکیه را در جریان برجسته‌ترین تحولات در محیط اقتصادی امارات قرار داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز