خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شهادت یک جوان فلسطینی در بیت‌لحم/ سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به بریتانیا و ایتالیا/ دیدار وزیر خارجه آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۹۶۵

شهادت یک جوان فلسطینی در بیت‌لحم، سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به بریتانیا و ایتالیا و دیدار وزیر خارجه آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانسی خبری اعلام کرد که واشنگتن آماده بازگشت متقابل به تعهدات برجامی خود است.

- وزرای خارجه آمریکا و عربستان طی دیدای در واشنگتن درباره ایران، یمن و مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

- وزیر خارجه آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی دیداری در واشنگتن درباره مسائل امنیتی و دفاعی مورد اهتمام دو طرف رایزنی کردند.

-سازمان امنیت نروژ اعلام کرد که به نظر می‌رسد حمله مرگبار چهارشنبه شب در شهر کونگسبر که با تیر و کمان انجام شد، تروریستی بوده باشد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا به دلیل عفونت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در ایالت کالیفرنیا بستری شد.

- کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به ایتالیا سفر کرده و پس از آن برای حضور در اجلاس آب و هوایی گلاسکو، عازم بریتانیا می‌شود. 

- وزیر خارجه عربستان گفت که کشورش برای مذاکره با تهران، جدی است.

- نظامیان اسرائیلی شامگاه پنجشنبه به سمت گروهی از فلسطینیان در منطقه «بیر عونه» در شهرک «بیت جالا» در غرب بیت لحم تیراندازی کردند که طی آن یک جوان به شهادت رسید. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز