خبرگزاری کار ایران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی:

تردیدی در از سرگیری مذاکرات وین در آینده نزدیک وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۶۵۸

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر اعلام کرد که تردیدی در از سرگیری قریب‌الوقوع مذاکرات وین وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر اعلام کرد که تردیدی در از سرگیری قریب‌الوقوع مذاکرات وین وجود ندارد.

اولیانوف در پیامی توئیتری با اشاره به مواضع اخیر «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه درباره ضرورت از سرگیری مذاکرات وین در سریع‌ترین زمان ممکن نوشت: «همسویی عملی و کامل رویکردهای روسیه و اتحادیه اروپا، این روزها مسأله‌ای نادر محسوب می‌شود. تفاوت اندک در این رویکردها این است که به اعتقاد ما دلیلی برای بدبینی در رابطه با برجام وجود ندارد. گفت‌وگوهای وین به زودی از سر گرفته می‌شود و تردیدی در آن نیست».

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ساعاتی پیش و در آستانه سفر به تهران، اعلام کرد که در جریان این سفر ضرورت از سرگیری مذاکرات برجامی وین را مطرح خواهد کرد.

وی در توئیتی در این‌باره نوشت: «برای دیدار با همتای خود در مقطع حساس زمانی جاری، به تهران سفر می‌کنم. به عنوان هماهنگ‌کننده برجام، ضرورت ازسرگیری مذاکرات برجام در وین را مطرح می‌کنم. برای ادامه کار دیپلماتیک، لازم است که گفت‌وگوها را از نقطه‌ای که ژوئن گذشته ترک کردیم، تسریع کنیم».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز