خبرگزاری کار ایران

وزرای خارجه آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی دیدار می‌کنند؛ ایران از محورهای گفت‌وگو

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۵۵۸

وزرای خارجه آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی، چهارشنبه آینده طی نشستی سه‌جانبه درباره ایران گفت‌وگو می‌کنند.

به گزارش ایلنا، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، «عبدالله بن زیاد آل نهیان» همتای اماراتی وی و «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، چهارشنبه آینده طی نشستی سه‌جانبه درباره ایران گفت‌وگو می‌کنند.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن، ابتدا در دو دیدار جداگانه با وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی دیدار خواهد کرد و  پس از آن، این دیپلمات‌ها در نشستی سه‌جانبه درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران، تحولات ایجاد شده از زمان امضای توافق‌های عادی‌سازی اعراب و رژیم صهیونیستی، فرصت‌های آینده برای همکاری و مسائلی مانند امنیت و ثبات منطقه رایزنی می‌کنند.

پایگاه «اکسیوس» نوشت که این نشست سه‌جانبه به طور مشترک به ابتکار عمل یائیر لاپید و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان برگزار می‌شود و آنها به آنتونی بلینکن گفته‌اند که برای این نشست به واشنگتن خواهند آمد.

به گفته مقام‌های اسرائیلی، این نشست سه‌جانبه فرصتی برای مطرح کردن نگرانی‌های اسرائیل و امارات از فعالیت‌های هسته‌ای و منطقه‌ای ایران ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز