خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

کناره‌گیری رئیس مؤسسه ملی سلامت آمریکا/ غیرقابل شرب بودن ۹۷ درصد آب‌های غزه/ ورود سومین محموله سوخت ایران برای لبنان به بندر بانیاس سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۱۸۶

کناره‌گیری رئیس مؤسسه ملی سلامت آمریکا، غیرقابل شرب بودن ۹۷ درصد آب‌های غزه و ورود سومین محموله سوخت ایران برای لبنان به بندر بانیاس سوریه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نتایج یک گزارش حقوقی حاکی از آن است که محاصره طولانی‌مدت غزه توسط رژیم صهیونیستی تهدیدی خطرناک برای امنیت غذایی در این منطقه ایجاد کرده و هم اکنون ۹۷ درصد از آب‌های این منطقه غیرقابل شرب است و مردم این باریکه به تدریج و به آرامی در حال مسموم شدن هستند.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت که دلیلی برای این‌که باور داشته باشیم ایران مایل به ادامه روند مذاکرات برجامی وین نیست، وجود ندارد.

- مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در کاخ سفید، تأکید کرد که دیپلماسی بهترین رویکرد در قبال برنامه هسته‌ای ایران است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا از تصمیم رئیس مؤسسه ملی سلامت این کشور برای کناره‌گیری از سمت خود خبر داد.

- شرکت ردیابی کشتی‌های باری (تانکر ترکرز) اعلام کرد که سومین محموله سوخت ایران وارد بندر بانیاس سوریه شد.

- رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی طی یاوه‌سرایی‌هایی بی‌اساس، گفت که این رژیم تصمیم دارد باز هم ایران و برنامه هسته‌ای این کشور را هدف قرار دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز