خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گفت‌وگوی مشاور امنیت ملی آمریکا با ولیعهد سعودی/ هشدار طالبان به آمریکا در زمینه ادامه حملات پهپادی/ متهم شدن منتقد سرشناس کرملین به رهبری سازمان‌ها و جریان‌های «افراطی»

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۲۵۶

گفت‌وگوی مشاور امنیت ملی آمریکا با ولیعهد سعودی، هشدار طالبان به آمریکا در زمینه ادامه حملات پهپادی و متهم شدن منتقد سرشناس کرملین به رهبری سازمان‌ها و جریان‌های «افراطی» از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، طالبان به آمریکا در زمینه ادامه حملات پهپادی خود در خاک افغانستان هشدار داد.

- سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مورد انتقاد احزاب و گروه‌های سیاسی این رژیم قرار گرفت.

- وزیر دفاع آمریکا که برای پاسخ به پرسش‌های سناتورها در کمیته نیروهای مسلح سنا حاضر شده بود، اذعان کرد که عملیات خروج این کشور از افغانستان بی‌نقص نبود.

- یک مقام ریاست‌جمهوری فرانسه از ایران خواست برای جلوگیری از تشدید تنش دیپلماتیک که می‌تواند روند مذاکرات را به مخاطره بیندازد، به گفت‌وگوهای برجامی وین بازگردد.

- دادگستری روسیه، منتقد سرشناس کرملین را به رهبری سازمان‌ها و جریان‌های «افراطی» متهم کرد.

- مقام‌های کره‌شمالی بامداد امروز -چهارشنبه- اعلام کردند که پرتابه شلیک شده در روز گذشته، موشک هایپرسونیک بود.

- مشاور امنیت ملی آمریکا در جریان سفر به عربستان سعودی، با ولیعهد این کشور درباره ایران و روابط منطقه‌ای تهران و ریاض، رایزنی کرد.

- فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه اعلام کرد که دور ششم نشست کمیته تدوین قانون اساسی سوریه ۱۸ اکتبر در ژنو برگزار می‌شود.

-  ائتلاف متجاوز سعودی مدعی رهگیری و انهدام پهپاد یمنی در خمیس مشیط شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز