خبرگزاری کار ایران

انتقاد احزاب رژیم صهیونیستی از سخنرانی بنت در مجمع عمومی؛

یک سخنرانی پوچ در سالنی خالی برای هدر دادن کلمات

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۹۸

سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مورد انتقاد احزاب و گروه‌های سیاسی این رژیم قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، سخنرانی «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مورد انتقاد احزاب و گروه‌های سیاسی این رژیم قرار گرفت.

حزب لیکود با انتقاد از سخنرانی بنت در سازمان ملل متحد، گفت که این یک سخنرانی پوچ در سالنی خالی بود که به جای استفاده از تریبون مهم بین‌المللی فقط کلمات را هدر داد.

حزب لیکود افزود که سخنان بنت درباره ایران نیز پوچ و توخالی بود.

«بتسلئیل اسموتریچ» رئیس حزب «صهیونیسم دینی» نیز سخنرانی بنت را «بی‌محتوا، بی‌ارزش و بی‌فایده» توصیف کرد.

لیست مشترک عربی که شامل احزاب با اکثریت عرب است نیز از بنت به خاطر اینکه صحبتی از فلسطینیان در سخنرانی خود نکرد، انتقاد کردند.

«توما سلیمان» از لیست مشترک عربی گفت که پنهان کردن اشغالگری و موجودیت ملت فلسطین، ادعای برتری اخلاقی اسرائیل و تحریک جنگ علیه ایران، اینها اصولی هستند که هم دولت دست راستی سابق و هم دولت بنت به آن توجه داشتند.

حزب «میرتس» که شریک در کابینه ائتلاف نفتالی بنت است نیز از سخنرانی نخست‌وزیر اسرائیل که فلسطینیان را نادیده گرفت، به شدت انتقاد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز