خبرگزاری کار ایران

سرویس امنیتی روسیه گزارش داد:

خنثی‌سازی حمله تروریستی در جمهوری باشقیر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۴۷

دفتر رسانه‌ای سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی مقدمات یک حمله تروریستی توسط نئونازیست‌ها در جمهوری باشقیرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، دفتر رسانه ای سرویس امنیت فدرال روسیه امروز -‌دوشنبه- با انتشار بیانیه‌ای گزارش داد که این سرویس تدارکات انجام شده برای حمله تروریستی در جمهوری باشقیرستان را خنثی کرد و پنج نفر از اعضای گروه نئونازی در اوفا مرکز این جمهوری بازداشت شدند.

در این بیانیه آمده است: «مقدمات حمله تروریستی به یکی از تاسیسات امنیتی جمهوری باشقیریا خنثی شد. در نتیجه اقدامات ویژه‌، پمج نفر از ساکنان شهر اوفا، از اعضای گروه نئونازی بازداشت شدند. آنها در حال آماده‌سازی حمله تروریستی با استفاده از مواد منفجره دست‌ساز بودند». 

در ادامه نیز تاکید شده است که یک بمب دست‌ساز آماده انفجار و سایر مواد منفجره دست‌ساز به همراه ۹ قبضه سلاح و دستورالعمل ساخت وسایل منفجره و همچنین تصاویر رهبران رایش سوم و «استپان باندرا» ملی‌پوش اوکراینی در محل سکونت بازداشت‌شدگان مصادره شد.

این بیانیه افزود: «کمیته تحقیقاتی روسیه پرونده‌های جنایی علیه همه بازداشت‌شدگان را به اتهام آمادگی برای حمله تروریستی، گذراندن دوره آموزشی با هدف انجام اقدامات تروریستی و تولید غیرقانونی مواد منفجره باز کرده است». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز